Lite allt möjligt.

Idag är det Tisdag och i helgen kom jag hem från sköna spanien. Fint väder alla dagar uton en och en halv. Regnade lite och så. Veckan vad underbart, mycket shoppande precis som man vill ha det! Men när vi skulle hem så fick vi vänta på flygplatsen i fem timmar typ för planet vad försenat.

Det var jätte skönt att komma hem och träffa familjen och vännerna, men som alltid händer det alltid något fel när man är borta så man har fått höra lite av varje nu när jag kom hem.

Nu ska jag gå upp och ta på mig andra kläder och äta lite, sen ska jag vara med louise, josse, jocke och hampus. Jag vet inte vad vi hittar på men någonting gör vi nog. Är inte så sugen på att hitta på något precis men det är tråkigt att inte göra något alls. Nä nu får det vara nog med skrivandet men jag ska bara säga att bilderna från Spanien lägger jag in snart, när jag pallar.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0