chillar..

Nu har jag precis träffat Jocke, Josse, Lollo och hampus.
Vi satt och spelade lite kort i mitt kök sen hade vi inget att göra, som tur var smsade Emma mig och frågade fall vi ville komma och träffa henne och Ida. Självklart gjorde vi det!
Alla hoppade in i bilarna och körde till Emma, sen när det började bli kallt, packade alla in sig i bilarna och sen körde vi till Mc. Alla tog någonting att äta sen snackade vi lite.
Pallade inte sitta där mer för alla blev trötta så vi körde hem.

Nu sitter jag bara vid datan och chillar, ska snart sova, dock bud på det!
Dagens planer imorgon är att först gå i skolan (bläää) sen ska jag hem till Emma för hon tar av sin tandställning imorgon! IHHHH :D



 Bild från Spanien, när vi är på Alicante, redo för att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0