Tisdag.

Andra dagen i skolan då. Rätt skönt att börja igen för nu har man något att göra om dagarna, dock är med tråkigt med läxor och nationellaprov som kommer framöver men man ska inte klaga man slipper innte undan ändå! Sen efter skolan så kommer man hem lagar nudlar och sätter sig framför tv och där sitter man sedan till mamma och pappa kommer hem och lagar mat till en. Och dom kommer väll hem vid fyra halv fem sen efter maten blir det tv och sen om man orkar röra på sin f*ta röv går man väll ut en sväng men inte lång tid. Och det tråkiga är nu att man kommer skriva om exakt samma saker varje dag nu på bloggen vilken är fett drygt!! men men ni kommer väll stå ut hoppas jag, nä nu sitter jag i mina egna tankar och bara skriver och skriver men det blir lätt så när man kommer in i någonting. Så nu satte jag stopp och ska förmodligen gå och lägga mig snart, börjar kvart över nio imorgon, NICE! många pussar till er alla <3



Johan och Freppe sommaren 09' tiderna på stjärnlivs.... Bulle bulle bulle. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0