Måndag, men man har ju lov!

Så jävla nice att inte gå i skolan, gahhh!! Finns inget bättre..

Men jaja dagen har varit lite fram och tillbaka:
Först vaknade man vid tolv, gick ner och gjorde lite frulle, sen blev det lite bad, fix och data. Ringde josefine när jag var klar. Sen så ringde vi Tonny Montana så kom han och hämtade lilla mig och lilla josse. Åkte runt med han lite. På vägen träffade vi Andy, Jerkar, Iza och Camilla, körde ytterligare runt lite, sen skulle tråkisarna hem så vi drog också hem. Kollade lite på Paradice Hotel, trillade lite i trappan. Gick ut och träffade Johan som jag har saknat mega mycket!! Sen hände inte så mycket mer, men mycke har man gjort idag och det tar på krafterna faktiskt! Så nu ska jag bädda ner mig i sängen, SKÖNT! och det ska väll dom flesta göra med, så ni får sova så gott<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0