Ohhhh shit !

Har verkligen inte uppdaterat min blogg på länge, höhö. Men det är bara för att det är mycket med skolan vännerna och kärleken så jag hinner lixom inte sitta vid datan och skriva. Men förhoppningsvis har allt lugnat ner sig snart och då kan jag börja vara mer aktiv!

Mådagen den 8 februari idag och i helgen hade jag kalas med släckten hemma hos mig för jag fyller år den 13 februari. Skolan har varit jobbig idag men den har ändå gått snabbt.

Veckans planer:

Måndag: chilla med kompisar
Tisdag: Nationella i skolan, sen blir det väll kompisar.
Onsdag: Friluffsdag i skolan sen vara med josse och oskar.
Torsdag: ingen aning 
Fredag: ingen aning 
Lördag: en heldag på Entré med lite kompisar sen bowling på kvällen med dom också
Söndag: SOOOOOVVVAAAA !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0