94-fest hemma hos Jessica

hello.

Idag var det massa stress i skolan i med att vi skulle hem till jessica senare på kvällen för att träffa alla 94orna.
Efter skolan stack jag och louise hem till mig och fixade oss, sen gick vi hem till josses mamma för att vänta på att dom skulle bli klara. Sen kom min käre mor och hämtade josse, louise, angelica och mig.
Hon körde ner oss till stjärnan för vi skulle sen gå till jessica därifrån. Träffade allt folk på stjärnan men sen var det dags att gå hem till jessica.

Den var jättekul att få träffa alla i sin egen ålder, för man håller inte kontakten med dom mer.
Vid 10 tiden kom allt annat folk som jag brukar umgås med utanför jessica och då stod jag där jag snackade med dom ett bra tag. Men denna kvällen var perfekt, jag hade super kul. PUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0