Måndag, 19 oktober

hejsan alla idag så hände något otroligt !

JAG PIRCADE TUNGAN :O :D

Jag fick först inte för mina föräldrar men sen sa jag att jag skulle sluta röka och då fick jag om jag slutade röka.

Dagen har varit såhär: vaknade på morgon vid halv sju, sen körde mamma mig till skolan, efter skolan vid 3 tiden gick jag, louise och josse hem till mig, fixade oss och åt middag, halv fem kom mamma hem och vi körde direkt in till India där jag skulle göra min pircing. Kommer in i affären och hon börjar torka av min tunga och sätter två prickar. Efter det ber hon mig lägga mig ner, och nervös som jag var så skakade hela jag. Hon har en lärling med sig så hon berättar för henne medans hon gör det på mig. hon säger: "nu sätter vi tången såhär, sen sätter vi ett tryck, och nu sätter vi i pircingen" Jag bara " är ni redan klara:O"

Alltså det kändes ingneting :O

Lots of love
nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0