Lite av varje...

Hellu.

Idag kom mamma in och väkte mig halv tolv, gjorde mig i ordning...
Sen vid halv ett körde jag, mamma och emelie in till burlöv för emelie skulle snacka med sin handledare.
Medans hon gjorde det så gick jag och kollade i affärer, hittade ett par tyg skor som var på rea, köpte dom för 149 kronor.
Sen körde vi vidare till det nya Ikea, skit stort!
När vi hade ställt bilen gick vi in och åt, sen gick vi runt hela och kollade lite.
OHHH när man går där inne vill man bara flytta hemmifrån direkt för där är så fina saker!!
Körde hem och sen lämnade mamma mig på stjärnan, träffade folk sen gick jag, josse, emma och louise upp till emma för att spela lite kort och chilla sönder.

Klockan 12 gick jag hem och nu sitter jag bara vid datan och har skit tråkigt, ingen rolig inne på msn iheller. Så snälla kan någon vara lite social! Typ ringa mig eller smsa med mig! 0739945874.

Lots of love
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0