For today

hejsan. iadg har det varit en lång skoldag, har inte hänt alls mycket. efter skolan hade jag följe med josse, sen vis halv 6 tiden stack vi till trelleborg för jag skulle följa med henne till moppekursen. jag blev så jävla lack på läraren för det fanns inte plats där inne och i med att jag var med som "stöd" till josse så fick jag va ute och frysa. jag var typ ute i en och en halv timme sen ringde jag pappa för jag palla inte va ute mer.Jag kände inte mina tår eller fingrar :O

Men nu sitter jag bara här och gör ingenting, kollar blandannat på matchen mellan sverige och albanien och sverige leder :D !

Snart ska jag gå och lägga mig annars kommer jag aldrig upp imorgon :) pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Babyjp

asså fyfan vad dålig stil att hon tvinga vänta utanför :O <3

2009-10-15 @ 08:04:21
URL: http://babyjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0