Tisdag, 03-11-09

Hooj.

Idag var jag hemma från skolan för jag mådde inte så bra imorse.
Har int gjort alls mycket idag, gick upp vid 10 och åt frukost, satte mig vid tv:n, tog ner datan och kollade runt lite, började jobba på mitt bildarbete som heter : Låt bilderna tala för sig själv. Väldigt nöjd börjar jag bli men jag är långt ifrån klar! Sen gjorde jag lite matte och fortsatte med bildarbetet hela dagen. Mamma och pappa kom hem och lagade mat till mig, sen stack dom igen för att hämta emelie och mamma skulle på föräldrarmöte.

Det jag också har gjort idag är att jag har kollat lite på gymnasie skolor och gymnasieval, har skit svårt att välja, det är helt sjukt, men men det läser väll sig.

Nu ska jag stänga ner datan och packa ihop mina saker sen ska jag upp och lägga mig i min sköna säng thithi :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0