Skolan idag..

Skolan idag har varit okej, gick rätt snabbt och det är fredag skiiiit skönt!
Efter skolan stack jag och louise till hennes jobb för att hon skulle storstäda så jag hjälpte henne lite, kom dit vid fyra och var hemma hos henne klockan sju. Åt och fixade oss och gjorde oss redo för att åka till liber och träffa folk, men när vi kom till central så var det ingen liber utan en jävla konsert! :O + att min gamla lärare nästan såg att jag stog och kolla så jag och louise sprack fort som fan ut därifrån! HAHA

Sen stack vi hem till emma och bakade, umgicks och kollade på film.

Väl hemma igen, så sätter jag mig vid datan och nu ska jag snart sova. Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0