Lucia..

Idag har det varit en rolig dag.
Gick upp klockan halv åtta fö att några idioter sms HELA tiden! fan vad jag stör mig på sånt, när man har sovmorgon och allt :@
Men iallafall, kom till skolan, alla lektioner var tråkiga men det brukar dom vara :P
Halv ett så skulle vi repa till luciatåget och vi röstade även ut vem som skulle vara lucia och det blev jag !! IHHH :D
Efter repningen och lektionerna åkte jag skolbuss hem, lat som jag är (a) men det är mycket skönare att åka buss faktiskt!
Varit hemma en stund sen stack jag till emma, har bara chillat hela dagen, vid sju gick jag hem och åt och efter det träffade jag filip, jerker och tonny en kort stund sen körde dom mig till emma igen för att hon skulle hjälpa mig med matteläxan.

Kom hem, satte på datan & nu sitter jag här och lyssnar på världens bäste låt och den sorligaste :'( : an angel.

Sometimes I wish I were an angel,
sometimes I wish I were you...

Han är 14 år och sjunger som en Gud, denna låter handlar om hans kompis som är död & han önskade han var en ängel istället för hans kompis :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0