Idag är det ingen vanlig dag....

för det är josefines födelsedag :D !

Idag vaknade jag halv 1, sen stack jag och mamma in till trianglen för att handla present till josefine. Det blev en ögonbrynspiercning till flickan. Efter vi hade handlat det så körde jag och mamma till minneslunden för att tända ett ljus för morfar, det är ju nämnligen farsdag idag. ( pappa fick en tröja och en skjorta )

Kom hem, gick till josse och åt tårta, sen bjöd pappa på middag så vi åt på kinaresturangen, guuuutt !

Kom hem igen, sen gick jag och josse ner till stjärnan, ringde johan och gick hem och snacka lite med han, ringde emma sen gick vi hem till henne, spela lite kort och drack kaffe. Klockan närmade sig 10 tillslut så jag gick hem.

Nu sitter jag och kollar på grannfejden och sitter vid datan och ska snart sova, hoooj! :D <3


Kommentarer
Postat av: Babyjp

för det första!! ni gick inte ni blev körda..

för det andra! JAG DÅ? NI TRÄFFA FÖR FAN MIG OCKSÅ MEN JAG FÅR INTE STÅ MED PÅ BLOGGEN, NEJDÅ FÖR NATHA TYCKER INTE JAG E TILLRÄCKLIGT INTRESSENT ELELR HUR :O xD förlåt fick lite flipp xD <333

2009-11-08 @ 23:22:54
URL: http://babyjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0