Torsdag 03-12-09

Tredje december idag jaoo!  Vaknar halv sju, stiger upp och gör mig iordning, kör till skolan, går på lektionerna, hade No-prov, gick skit bra kändes det som i alla fall. Efter skolan körde jag hem och hämtade en hjälm till Josse för hon glömde det imorse när hon försov sig. När jag skulle komma och hämta Josse på skolan sen igen så träffade vi på Sebastian Ericsson. Trevligt, trevligt. Gick till moppen så står det en bil kanske 10 meter ifrån mig och josse så kommer där ut en utlänning från bilden och säger till han andra som sitter i bilen; Nej det är inte dom.  Sen går som båda ut ur bilen och jag ser att dom håller i något svart i handen. Och jag tror att det är en pistol så jag får panik och säger till josse, hoppa på, hoppa på.

HAHAHA sjukt !

Efter det sen, så stack jag hem och pluggade matte, sen gick jag hem till josse så hon fick hjälpa mig med den.

Nu sitter jag här hemma framför datan och har precis ätit lite. Klockan är 10 och jag är svin tröt, dags för sängen snart tror jag. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0