tisdag kväll hos Jess..

.... hej allihopa, har inte prkat uppdatera min blogg på länge men ska bättra mig.

Idag vaknade jag av att josse ringde mig. Så frågade hon fall jag ville hänga med till Burlövcenter, och man tack ju inte nej precis. Vi åkte in med hennes mamma och lillebror, vi handlade lite julklappar. jag skulle egentligen handla ett par leggings men när jag ska ha någonting så finns så klart inte det!

Väl hemma igen så chillade vi och slog in julklapparna, drog ut en stund, och sen träffade vi lilla jessica. Pallade inte vara ute mer så vi drog hem till henne, och nu står jessica och josse och bakar kladdkaka :P Jag pallar inte hjälpa till så jag sitter här och skriver istället :D

Drar hem vid tolv antar jag, imorgon sticker jag klockan 2 upp till min stuga i Sövde, ska fira jul där som alltid. Vet inte riktigt när jag kommer hem men förmodligen på måndag.

Har data där uppe också så ni kommer inte sakna mig alltför mycket ;D

Tillsdess får ni ha en trevlig jul, ha det bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0