Söndagar...

.... man kan inte göra något annat än att hata söndagar!

Hej föresten, idag väckte mamma mig klockan 2, faaaannnnn! Säger jag bara, hatar att sova länge för att man sover bort hela dagen. Åt lite frukost och tog på mig sen gick jag till josse och kollade på Peterpan. Efter Peterpan gick jag hem för vi skulle äta. Det blev kinamat till middag idag, über gott! 

Nu sitter jag här och skriver lite. Men ska väll snart röra mig till emma. Jag ska bara få tummarna ur röven och resa på mig och gå hem till henne. 

Ska hem sen klockan tio och SOVVAAA ! fast det är skola imorgon, vilket är väldigt drygt!
  


Kommentarer
Postat av: jocke berg

haha så fin du är på den bilden nathalie<3

2010-02-03 @ 19:47:15
Postat av: Anonym

haha så fin du är på den bilden nathalie<3

2010-02-03 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0